سفارش تبلیغ
صبا ویژن

blog

نظر

کاهش پینگ بازی گنشین ایمپکت GENSHIN IMPACT برای علاقه مندان به این بازی قطعا به یک چالش بزرگ تبدیل شده است. اگر بخواهیم یکی از دیگر از بازی های محبوب آنلاین را به شما معرفی کنیم، بی شک این بازی گنشین ایمپکت است که دارای محبوبیت زیادی بوده و گیمرهای زیادی را مجذوب خود کرده است. با  توجه به اینترنت بسیار ضعیف و پهنای باند پایین در ایران، گیمرهای ایرانی همیشه با پینگ بالا در این بازی مواجه هستند. تا به امروز برای کاهش پینگ بازی گنشین ایمپکت روش های زیادی روی کار آمده است. اما هیچ یک از آن ها در کاهش پینگ دائمی بازی تاثیری نداشته اند. از این رو در این مطلب از سایت پینگ منیجر قصد داریم تا بهترین روش کاهش پینگ این بازی را به شما ارائه دهیم.

اگر شما نیز از علاقه مندان به گیم باشید، به خوبی می دانید که افزایش آن تا چه حد می تواند بازی را ناخوشایند و آزاردهنده است. برای درک این موضوع بهتر است معنی پینگ را بیان کنیم. در حقیقت مدت زمانی که برای اتصال دستگاه به سرور بازی نیاز است را پینگ می گویند که در صورت افزایش بابت کندی بازی شده و در صورت کاهش سرعت بازی افزایش پیدا می کند. با توجه به این که اینترنت در کشور ما ضعیف است، در اکثر اوقات با مشکل افزایش پینگ روبرو هستیم. اما این مشکل یک راه حل تضمینی دارد.

معرفی بازی گنشین ایمپکت GENSHIN IMPACT

پیش از بررسی بهترین روش کاهش پینگ بازی گنشین ایمپکت GENSHIN IMPACT بد نیست تا در مورد این بازی توضیحاتی را بیان کنیم. بازی گنشین ایمپکت از بازی های فوق العاده جذاب بوده و دارای گرافیک بالایی است. این بازی در نسخه های موبایل، کنسول بازی و کامپیوتر عرضه شده است که می تواند در هر سه نسخه نهایت لذت و هیجان را برای شما به ارمغان آورد. در این بازی شما در نقش خواهر برادری هستید که از یک دنیای دیگر توسط یک خدای ناشناس روی زمین تبعید شده اید. شما باید در این سفر با چالش ها و دشمنان زیادی رو برو شده و به بهترین شکل ممکن عمل کنید تا در نهایت موفق به بازگشت به دنیای خود شوید. مراحل این بازی بسیار متعدد بوده و رویارویی با دشمنان به مهارت و سرعت بالایی نیاز دارد. در نتیجه می توان متوجه شد که کاهش پینگ تا چه حد در این بازی اهمیت دارد.

بازی GENSHIN IMPACT دارای سرورهای متعددی در کشورهای آلمان، هلند، خاورمیانه، اروپا، آلمان، دوبی، بحرین، خاورمیانه و ترکیه است. در این بازی مشکلات زیادی وجود دارد که از جمله آن ها می توان به لگ، تحریم، پینگ بالا، دیلی، تلپورت، رجیستر نشدن تیر و… اشاره کرد.

رفع تحریم بازی گنشین ایمپکت GENSHIN IMPACT

یکی از مشکلات رایج بازی گنشین ایمپکت GENSHIN IMPACT تحریم است. متاسفانه اکثر بازی های محبوب در کشور ما تحریم هستند. به همین خاطر نیز گیمرها از روش های مختلفی برای دور زدن تحریم ها استفاده می کنند. اما همیشه موفق نخواهند بود. به طور مثال استفاده از فیلترشکن یکی از روش های رایج برای رفع تحریم بازی گنشین ایمپکت است. این روش شاید در برخی مواقع جوابگو باشد، اما پایدار نبوده و در اکثر اوقات نیز سبب افزایش بیش از حد پینگ شده و به طور کلی بازی شما را مختل می کند. این در حالیست که شما با خرید سرویس کاهش پینگ بازی گنشین ایمپکت GENSHIN IMPACT نه تنها تحریم این بازی را از بین می برید، بلکه پینگ را نیز کاهش داده و به راحتی از بازی خود لذت خواهید بود.

کاهش پینگ بازی گنشین ایمپکت GENSHIN IMPACT در موبایل

در بخش های قبلی نیز به این مورد اشاره کردیم که بازی گنشین ایمپکت در سه نسخه موبایل، کامپیوتر و کنسول بازی عرضه شده است. بسیاری از گیمرها این بازی را در موبایل داشته و به همین خاطر نیز به دنبال بهترین راه برای کاهش پینگ بازی گنشین ایمپکت GENSHIN IMPACT در موبایل هستند. در میان روش های مختلفی همانند استفاده از فیلترشکن یا DNS، بهترین روش می تواند استفاده از سرویس کاهش پینگ بازی باشد. زیرا این سرویس ها دقیقا مناسب با نیاز گیمرهای ایرانی طراحی شده و به طور کلی تمامی مشکلات بازی اعم از پینگ بالا، تحریم، تلپورت، دیلی و رجیستر نشدن پینگ را حل خواهند کرد.

کاهش پینگ بازی GENSHIN IMPACT در کامپیوتر

برای کاهش پینگ بازی گنشین ایمپکت در نسخه کامپیوتر نیز راه حل های مختلفی وجود دارد که از جمله آن ها می توان به ارتقای مودم، کاهش ترافیک اینترنت و یا استفاده از فیلترشکن اشاره کرد. اما اگر به دنبال کاهش پینگ بازی گنشین ایمپکت به صورت تضمینی و پایدار هستید، ما به شما خرید سرویس کاهش پینگ بازی آنلاین از سایت پینگ منیجر را پیشنهاد می دهیم. این سرویس ها به صورت اختصاصی برای هر یک از بازی ها طراحی شده و برای کامپیوتر، موبایل و کنسول بازی به صورت مجزا ارائه می شوند. سرویس های کاهش پینگ دارای قابلیت های متعددی بوده و می تواند تا حد بسیار زیادی پینگ را کاهش دهند و کلیه مشکلات رایج این بازی را حل کنند.

کاهش پینگ GENSHIN IMPACT در کنسول بازی PS5، PS4 و ایکس باکس

بازی گنشین ایمپکت دارای نسخه کنسول بازی بوده و طرفداران زیادی دارد. اما مشکل افزایش پینگ باعث شده تا گیمرهای کنسول بازی نتوانند لذت کافی را از این بازی تجربه کرده و با شکست مواجه شوند. خوشبختانه کاهش پینگ بازی گنشین ایمپکت در کنسول بازی نیز با استفاده از سرویس های کاهش پینگ ممکن است. سرویس های کاهش پینگ به صورت اختصاصی برای کنسول بازی طراحی شده و با پشتیبانی به شما ارائه می شوند. بدون شک روش تضمینی برای کاهش پینگ این بازی و رفع مشکلات مختلف همانند تحریم، دیلی، تلپورت و…. تنها با استفاده از این سرویس ها ممکن خواهد بود. از دیگیر خدمات ما کاهش پینگ بازی موبایل لجند است که میتوانید این بازی را نیز به راحتی انجام بدهید.