سفارش تبلیغ
صبا ویژن

blog

نظر

امداد خودرو نوین یدک دارای 15 ساله سابقه بوده و انواع خدمات امدادی خودرو اعم از باطریساز سیار، حمل خودرو با یدک کش، جرثقیل، خودرو کفی بر، مکانیک سیار و.... را با کیفیت بالا به مشتریان عزیز ارائه می دهد. مجموعه ما توسط تیم حرفه ای خود آماده خدمت رسانی به ساکنین استان همدان بوده و تمامی مناطق همدان و اطراف آن را پوشش می دهد. در هر ساعت از شبانه روز می توانید روی تیم نوین یدک حساب کنید و خودرو خود را به ما بسپارید.

هزینه پایین امداد خودرو

هزینه خدمات امداد خودرو اعم از باطریساز سیار، تعمیرکار سیار، حمل خودرو با یدک کش، و...... به عوامل مختلفی بستگی دارد که از جمله آن ها می توان به موقعیت مکانی شما اشاره کرد. اما مجموعه ما هزینه خدمات را تا حد امکان کاهش داده است تا همه افراد بتوانند از خدمات باکیفیت ما استفاده کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد هزینه ها می توانید با شماره امداد خودرو همدان نوین یدک تماس بگیرید.

در اکثر مواقع خرابی خودرو در شب و ساعاتی رخ داده که دسترسی به مکانیکی وجود ندارد. اما مجموعه ما به صورت شبانه روزی آماده ارائه خدمات است. پس از برقراری مشتریان با مجموعه ما، تیم نوین یدک خود را در اسرع وقت به موقعیت مکانی شما می رسانند.

امداد خودرو همدان نوین یدک تمامی مناطق و محله های همدان را پوشش دهی می کند. در هر نقطه از استان همدان یا حوالی این استان، می توانید با شماره های ما تماس بگیرید.

 

ضمانت برای دریافت خدمات امداد خودرو از اهمیت بسزایی برخوردار است. هر گونه عمل اشتباهی برای حمل خودرو با یدک کش یا تعمیرات، باعث شده تا سلامت خودرو و سرنشینان آن به خطر بیفتد. اما در مجموعه نوین یدک کلیه خدمات با ضمانت به مشتریان ارائه می شود. چرا که تیم حرفه ای و مجربی برای امدادرسانی خودرو به مناطق مورد نظر شما اعزام می شوند. 

با خاطری آسوده تعمیرات امداد جاده ای و سیار خودرو خود را به ما بسپارید، تعمیرکار سیار و مکانیک خودرو شبانه روزی در استان همدان و حومه یدک کش چرخگیر بدون کوچکترین آسیب در موقع حمل وجابجایی خودرو

چرا امداد خودرو نوین یدک را انتخاب کنیم؟

در حال حاضر مراکز متعددی به عنوان امداد خودرو در همدان مشغول به فعالیت هستند. اما چرا در میان این مراکز امداد خودرو همدان نوین یدک را انتخاب کنیم؟ در ادامه به مواردی اشاره خواهیم کرد تا برای سپردن خدمات به مجموعه ما ترغیب شوید.

درباره ما امداد خودرو مرکزی همدان :

امداد خودرو همدان نوین یدک کار خود را از سال 86 شروع واز همان ابتدا با شرکت های خودرو سازی مختلف داخلی همچون ایران خودرو و سایپا قرار داد همکاری داشته است. از همان ابتدا مدیران این شرکت بر این باورند که کلیه ی کارهای خدماتی شرکت باید طبق سلیقه ی مرد باشد ودر همین راستا کار خودرا در مشتری مداری و همیشه حق با مشتری است بنا نموده است، از همان سالهای آغازین شروع به کار همه ی امدادگران این شرکت باید دارای مدارک فنی حرفه ای و یا که با گذراندن دوره های آموزشی در سایپا یدک و ایران خودرو با اخذ گواهینامه ی معتبر در این شرکت شروع بکار کنند.یکی از با سابقه ترین شرکت های امداد خودرو همدان شرکت نوین یدک می باشد که با کادری مجرب و خودروهای مجهز وبه روز به صورت شبانه روزی در خدمت همشهریان و مسافرین گرامی در همدان می باشد. ما در راستای مشتری مداری تعمیرگاه های ثابت و سیار در سراسر شهر ایجاد نموده ایم تا هر خودروییکه در همدان دچار مشکل فنی شده و احتیاج به تعمیرگاه دارد بدون دلهره به نزدیکترین تعمیرگاه هدایت شود. و با ایجاد سایت امداد خودرویی در همدان جزو اولین های امداد اینترنتی در همدان هستیم، ویکی دیگر از اصول های این شرکت انجام خدمات تعمیرگاهی و امداد خودرویی با صرفه برای مشتریان از نظر اقتصادی می باشد، وبدین منظور هنگام تماس برای درخواست امدادخودرو کارشناسان این شرکت محل دقیق جغرافیایی خودرو شمارا پرسیده و نزدیک ترین امدادگر را برای شما اعزام می نمایند تا هم در هزینه ها و هم در وقت صرفه جویی شود. برای در خواست امداد اینترنتی شما باید وارد گوگل شده و جمله ی امداد خودرو همدان نوین یدک را سرچ کرده و درخواست خودرا ثبت نمایید، ویا اینکه با شماره ی تماس این شرکت 09183133998 تماس گرفته و درخواست امداد نمایید.

 

امداد خودرو همدان نوین یدک

امداد خودرو نوین یدک دارای 15 ساله سابقه بوده و انواع خدمات امدادی خودرو اعم از باطریساز سیار، حمل خودرو با یدک کش، جرثقیل، خودرو کفی بر، مکانیک سیار و…. را با کیفیت بالا به مشتریان عزیز ارائه می دهد. مجموعه ما توسط تیم حرفه ای خود آماده خدمت رسانی به ساکنین استان همدان بوده و تمامی مناطق همدان و اطراف آن را پوشش می دهد. در هر ساعت از شبانه روز می توانید روی تیم نوین یدک حساب کنید و خودرو خود را به ما بسپارید.

هزینه پایین امداد خودرو در همدان

هزینه خدمات امداد خودرو اعم از باطریساز سیار، تعمیرکار سیار، حمل خودرو با یدک کش، و…… به عوامل مختلفی بستگی دارد که از جمله آن ها می توان به موقعیت مکانی شما اشاره کرد. اما مجموعه ما هزینه خدمات را تا حد امکان کاهش داده است تا همه افراد بتوانند از خدمات باکیفیت ما استفاده کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد هزینه ها می توانید با شماره امداد خودرو همدان نوین یدک تماس بگیرید